Sunda Sara

Alla inlägg den 28 november 2014

Av Sara - 28 november 2014 11:39

Är inte nödvändigtvis att alltid själv ge sonen det han behöver. Mat, torr blöja, stimulans, tröst, nattning osv. Min uppgift är att se till att NÅGON alltid finns där för att svara på hans behov. Det är okej att vara sjuk, att inte klara allt själv eller för den delen att vara en vanligt trött småbarnsmamma. Sonen mår bara bra av att pappan också får möta hans behov. Bygga en relation med honom också. Bygga relation med mormor, farmor och farfar. Så länge både jag och sonen är trygg med den som sköter honom har jag gjort mitt jobb som mamma. När jag är trött och lämnar över så är jag en bra mamma. En mamma som ser till att min son får det han behöver, av någon som orkar ge det. Punkt.

Av Sara - 28 november 2014 11:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara - 28 november 2014 09:18

Andas ut. Mensen kom till slut. 1,5 vecka sen. Aldrig hänt förut. Tänk att jag som en gång varit ofrivilligt barnlös och längtat efter plus på stickan nu blir så lättad av minus. Nu är det tid för återhämtning, bli frisk, ägna oss åt varandra som par och familj. Njuta av och finnas där för mitt älskade längtansbarn. Mina pojkar, det bästa jag vet.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Livet kan aldrig bli som förut efter en utmattningsdepression, men visst borde det kunna bli bra ändå? Här kommer jag skriva om min väg mot balans och ett meningsfullt liv! Fröken duktig får stiga åt sidan och ge plats åt mig själv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards