Sunda Sara

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Sara - 3 januari 2015 22:49

Idag har jag och bebisen haft besök av en annan mamma och hennes lilla tjej. Jag har varit nervös innan. Det är trots allt en stor grej att jag är så frisk att jag kan bjuda hem nya bekantskaper och det krävs mod för att bryta de gamla vanorna med perfekt städat hem och nybakat fika. Att duga ändå. Till och med osminkad. Att få nya vänner ändå. Att det aldrig varit ytan mina vänner fastnat för- utan MIG. Jag. Med mina egenskaper, brister och fördelar. Min personlighet.

Allt är så enkelt med barn. Så många samtalsämnen och så mycket gemensamt i mammaskapet.

Det är roligt att leva. Nu kommer utmaningen att inte bara köra på med allt kul utan att se till att vila också. Återhämta mig. Hålla energin i balans. Inte få för låga nivåer i energiglaset.

Presentation

Livet kan aldrig bli som förut efter en utmattningsdepression, men visst borde det kunna bli bra ändå? Här kommer jag skriva om min väg mot balans och ett meningsfullt liv! Fröken duktig får stiga åt sidan och ge plats åt mig själv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards