Sunda Sara

Alla inlägg den 13 juni 2015

Av Sara - 13 juni 2015 21:09

I flera år har jag drömt om det, önskat det hett. Sett scenario framför mig om hur jag drämmer näven i bordet och säger att det räcker nu, att nu går jag, nu säger jag upp mig. Så kom dagen till slut. Dagen när jag blivit såpass stark och frisk att jag kunde ordna nytt jobb. Den utvalda av många sökanden. Men behovet av dramatiskt avsked har avtagit och behovet av att fokusera på framtiden har tagit över. Varför lägga energi på en storstilad uppsägning när jag kan lägga energin på midsommarfirande? Jag har ödslat tillräckligt på det jobbet. Slösat med mig själv och min hälsa. Nu vill jag lägga det bakom mig och leva mitt nya fantastiska friska liv. Göra roliga saker, träffa jordnära människor och börja mitt nya jobb. Livet är väldigt vackert nu. Jag skördar det jag har sått. Allt slit i terapistolen har gett fantastisk utdelning. Tänk att livet kan vara såhär fint.

Presentation

Livet kan aldrig bli som förut efter en utmattningsdepression, men visst borde det kunna bli bra ändå? Här kommer jag skriva om min väg mot balans och ett meningsfullt liv! Fröken duktig får stiga åt sidan och ge plats åt mig själv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards