Sunda Sara

Alla inlägg den 10 november 2014

Av Sara - 10 november 2014 15:30

Hon är bra min handläggare. Förstående och tillräckligt insatt i utmattningsproblematik. Hon tyckte det lät rimligt att vara sjukskriven helt en månad, halvt ytterligare en och sedan några månader en fjärdedel. Som en rehabiliteringsplan för att ta mig upp till hel föräldraledighet igen. Långsamt. För att undvika fler svackor. Kruxet: läkarintyg. Hon kommer godkänna sjukskrivningen under förutsättning att läkaren skriver intyg. Det räcker inte med kuratorns och mina ord. En läkare som inte förstår utmattning måste skriva ett papper. Får se om jag försöker övertyga min nuvarande läkare eller helt enkelt byter. Kanske låter nuvarande ge mig de veckor hon känner att hon kan och sen fortsätter med en ny. 

Av Sara - 10 november 2014 15:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Livet kan aldrig bli som förut efter en utmattningsdepression, men visst borde det kunna bli bra ändå? Här kommer jag skriva om min väg mot balans och ett meningsfullt liv! Fröken duktig får stiga åt sidan och ge plats åt mig själv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards